
Zatrudnianie pracowników do firmy jest bardzo ważnym zadaniem. Polega to szeregu różnych decyzji mających na celu wyłonienie najlepszych kandydatów. Firmy najpierw muszą wiedzieć kogo potrzebują. Wraz z rozwojem firmy zmieniają się jej priorytety i potrzebni są to coraz nowsi specjaliści. W tym celu przekazuje się informacje o zapotrzebowaniu i w ciągu kilku miesięcy ludzie przysyłają swoje podania. To właściciel wybiera wśród tych ludzi najlepszych i zatrudnia. Muszą oni mieć kwalifikacje które będą spełnione i ważne podczas pełnienia takich obowiązków w pracy. Kiedy zatrudnienie jest wykonane wtedy są kolejne działania dla właściciela firmy. Musi on przygotować każdemu stanowisko pracy i powiadomić o tym fakcie inspekcję pracy. Powstaje także solidna kartoteka którą się co miesiąc wypełnia. Zatrudnienie ludzi to także obowiązek podatkowy który należy uiszczać co miesiąc. Jest to wypłata składająca się z różnych składowych a w tym podatków i składek na ubezpieczenia. Zatrudnić można osoby w różnym wieku i tym samym każdy ma prawo domagać się innego rodzaju umowy. Zależy to od potrzeb danej firmy i możliwości finansowych. Najbardziej popularne umowy to na stałe, o dzieło i zlecenie. Można także przyjąć pracowników na okres próbny i czas określony. Największe firmy zatrudniają nawet kilkaset pracowników w jednym oddziale.