Promocja biznesu w telewizji

Promocja biznesu w telewizji

Na łamach telewizji ostatnimi czasy były emitowane różne programy, które podsuwały pomysły na zakładanie biznesu. W programach o tej tematyce uczestnicy stawali przed specjalnie przygotowaną komisją i przedstawiali swoje pomysły na biznes. Jeśli znajdywali oni uznanie wśród osób w komisji, to mogli oni liczyć na finansowe wsparcie ich pomysłów właśnie przez tę komisję. Najciekawsze pomysły bowiem były kupowane przez komisję i osoba z komisji stawała się jednocześnie sponsorem tego pomysłu, dając pieniądze, fundusze pomagające na wdrożenie w życie idei, pomysłu na biznes, przedstawionego przez danego uczestnika. Uczestnicy wpadali na bardzo różne, bardziej ciekawe, bądź mniej ciekawe pomysły na biznes. Pomysły ich były bardzo innowacyjne. Jedne wzbudzały w komisji duże zaciekawienie, a inne były odrzucane. Istotnym elementem każdego pomysłu na biznes było to, aby dany projekt nie był już wcześniej wymyślony. Chodziło o oryginalność. Jednocześnie nowy produkt powinien być przydatny w życiu, aby mógł się z powodzeniem sprzedawać i wzbogacać konto właściciela. W telewizji było kilka tego typu programów. Po krótkiej prezentacji swojego pomysłu przez uczestnika, komisja przystępowała do oceny pomysłu i albo dany pomysł odrzucała, albo była na tak i gra toczyła się dalej. Uczestnik zostawał wówczas w grze.