Reklama w dzisiejszej walce o klienta

Reklama w dzisiejszej walce o klienta

Firmy dzisiaj przede wszystkim starają się o to, aby móc pozyskać dla siebie nowych klientów, a także utrzymać starych. Nie jest to łatwe na tak bardzo niestabilnym rynku gdzie co chwila upada jakiś gigant lub też pojawia się następny ambitny, który może zagrozić reszcie jeżeli da się mu rozłożyć skrzydła lub też nie będzie atakowało od samego początku. Reklama staje się więc najważniejszą rzeczą bez, której żadna firma nie może istnieć. Każdy bowiem klient, o którego nasza firma nie stoczy walki i nie pozyska go dla siebie może zostać pozyskany poprzez naszą konkurencję, która nigdy nie śpi i również stara się o to samo co my. Jeżeli chodzi o typy reklamy to zależą one bardziej od tego jaki towar oferujemy oraz do jakiej grupy klientów docelowych staramy się dotrzeć. Wiadomo bowiem, że jeżeli naszą firmą jest nawet najlepiej sprzedający sklep spożywczy w Warszawie to za nic nie opłacało się nam będzie prowadzić naszej kampanii w telewizji, która zdarła by z nas ostatnie pieniądze, a zysk były z tego nie proporcjonalny. Należy więc mierzyć w tym wypadku zamiary na siły. Zawsze musimy wiedzieć do jakiego klienta dokładnie chcemy dotrzeć gdyż to właśnie dla niego będzie przygotowany od nas przekaz, który ma go zainteresować. Jeżeli odpowiednio dobierzemy treść reklamy to będzie to najbardziej efektywna dla nas broń w walce o klienta.